Razvoj brenda

Šta podrazumevamo “našim” brendom?

Naš brend je onaj brend koji je u potpunosti kreiran od stane našeg tima. Sve organizacije, manifestacije i label-i u ovoj kategoriji su zaštićeni žigovi CDC-a.

01

CDC studio

CDC je skraćenica od “Continuum Development Centre”. Brend je nastao zadržavši u svom nazivu ime plesnog studija čiji su članovali osnovali CDC. Razvojni centar se bavi afirmisanjem mladih lokalnih umetnika i preduzetnika. Deljem svojih resursa i povezivanjem mlađih sa mentorima iz interesnih oblasti razvijamo zajednicu i podižemo svest o standardu stvaralaštva.

Brend se odlikuje minimalističkim dizajnom i kombinovanjem svega par boja u grafičkim elementima. Video materijal je prepoznatljiv po linearnim kompozicijama, filmskim grejdom i snimanjem u velikom broju frejmova. Moto CDC studija je “Reach your potential”, što poziva na akciju koja vodi ostvarivanju ličnih potencijala.

Studio trenutno sadrži foto-studio, studio za snimanje i post-produkciju muzike, salu za probe i treninge, kao i CG studio (ChromaKey).

02

Continuum

Continuum je plesna škola nastala 2010. godine u Nišu. Osnivač i glavni koreograf Continuum-a Đorđe Mihajlović je takođe osnivaš i CDC studija. Kao jedna od najrenomiranijih škola urbanog pokreta Continuum u prošloj deceniji pored više desetina državnih i internacionalnih nagrada razvija koncept plesnog pozorišta i kreira preko 30 predstava u Niškom Narodnom Pozorištu.

Brend se odlikuje “grung” dizajnom. Logo nije rebrendiran od 2010. godine (namerno), a svi grafički elementi se sklapaju u celinu po naliku na strip. Ovaj pristup je odabran zbog ciljne grupe koju predstavljaju osnovnoškolci i srednjoškolci.

Continuum šalje jako poruku odraslima: “Mi deca možemo sve, pratite nas i pomozite da postanemo dobri ljudi”.

Škola bazira svoj rad na principima Montesori edukacije.

03

Fotogeneza

Fotogeneza je sajam modela i modne fotografije, Ova manifestacija okuplja entuzijaste koji žele da se afirmišu u svetu mode. Kroz niz praktičnih radionica modeli i fotografi imaju prilike da se oprobaju u ovim sferama, izlože svoje radove i podele svoja iskustva i znanja. Najbolji učesnici Fotogeneze imaju priliku da nastave saradnju sa ljudima iz sveta multimedije i da se afirmišu kao profesionalci.

Odlike brenda su minimalistički dizajn, kombinacija serifne i san-serifne “Thin” tipografije i rešenja koja sadrže fotografije visokog kvaliteta.

04

LM design

LM dizajn je skraćenica od Lađević Milutin dizajn. Milutin je jedan od osnivača CDC studija, a pored toga jedan od najaktuelnijih modnih dizajnera u Srbiji. Kombinacijom urbanih elemenata i tradicionalne nošnje, LM dizajn kreira veliki broj modela filmske garderobe. Zvanično objavljene kolekcije su se do sada našle u velikom broju filmova, serija i spotova.

05

Decokvaritelji

06

BIG TIME

06

Niški RAP

Niški Rap, pored toga što je naslov dokumentarnog filma, predstavlja i inicijativu da se lokalna rap scena ujedini, sistematizuje i osveži. “Niški Rap” je label koji okuplja sve izvođače sa scene od 90te godine do danas.